Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

  • Home
  • Evenimente
  • Optimizarea inteligentă a costurilor în facility management

Optimizarea inteligentă a costurilor în facility management

Optimizarea costurilor ROFMA 2022
Pandemia, conflictele din vecinătate, complexa criză economică prin care trecem și evoluțiile din piața energetică sunt provocări globale pentru sectorul de workplace, property și facility management. Pe lângă acestea, creșterea exigențelor privind calitatea construcțiilor și a serviciilor de administrare, operare și întreținere a clădirilor determină dezvoltatorii și proprietarii de clădiri să solicite standarde din ce în ce mai ridicate în efectuarea serviciilor de FM, cărora le alocă însă bugete în scădere.

Astfel, executivii firmelor cu servicii FM in-house, corporate facility managerii, dar și managerii firmelor furnizoare de servicii de FM sunt presați să identifice soluții pentru optimizarea proceselor și serviciilor la costuri controlate, confruntându-se cu opțiuni de prioritizare, nu rareori, fiind puși în fața dilemei „optimizări” sau „reduceri” de costuri, având consecințe severe pentru reușita businessului respectiv.

În acest context, vă invităm să participați la workshopul ROFMA Optimizarea inteligentă a costurilor în facility management. Participând la acest eveniment profesional veți primi, pe parcursul unor dezbateri deschise și într-un climat de dialog, informații deosebit de utile, cu aplicabilitate concretă în managementul firmei dumneavoastră. Speakerii workshopului vor prezenta și vor dezbate împreună cu dumneavoastră cele mai relevante aspecte din acest domeniu la nivel național și internațional, evidențiind direcțiile de dezvoltare și tendințele specifice, într-un cadru stimulativ pentru schimburi productive de idei și soluții eficiente.

Temele de dezbatere se vor axa pe următoarele direcții:
  • Cum înțelegem nevoile beneficiarilor în contextul provocărilor actuale și așteptărilor noilor generații
  • Criza forței de muncă, atragerea și retenția de personal, impactul asupra bugetelor și calității serviciilor prestate
  • Optimizare versus reducere de costuri în FM. Direcțiile de optimizare inteligentă, rolul dialogului dintre părți și al introducerii de noi tehnologii.
  • Reziliența furnizorilor de servicii în contextul crizelor actuale
Profilul participanților: property manageri și facility manageri, corporate real estate manageri, reprezentanți ai furnizorilor de servicii FM, alți profesioniști în FM.

Speakeri (în ordine alfabetică):
  • Alin Anchidin, CEO, Detectivii Apei Pierdute, profil Linkedin
  • Marius Valentin Anton, Coordonator Real Estate BCR, profil Linkedin
  • Gabriel Bambache, președinte Secțiunea de servicii FM tehnic și Eficiență Energetică din cadrul ROFMA, profil Linkedin
  • Petru Bumb, Technical Asset Manager CA Immo Real Estate Management Romania, profil Linkedin
  • Mircea Dobre, președinte ROFMA, profil Linkedin
  • Adrian Constantin Duma, Director General Coral Construct, profil Linkedin
  • Cristian Isaincu, președinte Secțiunea servicii de curățenie, dezinfecție, managementul dăunătorilor și peisagistică din cadrul ROFMA, profil Linkedin
  • Noémi Karácsonyi, Chief Executive Officer SIMACEK Romania, profil Linkedin
  • Anna-Maria Linek, VP Business Development, ARCHIBUS Solution Center Romania, profil Linkedin
  • Tudor Marchiș, Fondator & CEO, RedT, profil Linkedin
  • Andreea Matei, Prologic FM, profil Linkedin
  • Adrian Mathe, FM Team Leader REWE Romania, profil Linkedin
  • Alina Militaru, Senior property & facility specialist, profil Linkedin
  • Adrian Rădoi, Senior Business Partner Exclusive Facility Management Services, profil Linkedin
  • Niculae Ungar, fondator & CEO, Samro Technologies, profil Linkedin
Moderator:

Data și locul de desfășurare al evenimentului:

6 octombrie 2022, orele 14:00 – 17:00, în sala de conferințe din pavilionul B3, Complexul Expozițional Romexpo, cu ocazia expoziției Cleaning Show 2022 (4 – 7 octombrie 2022).

Participarea este gratuită, în limita locurilor disponibile și în baza înregistrării la: https://forms.gle/Ee8qL8nnGG2Doeq46
Vă stăm la dispoziție pentru orice detaliu sau informație suplimentară, precum și pentru înscrieri. În acest sens, vă rugăm să ne contactați la tel. 0733 732 358 sau 0745 787 678; email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

facility management Cleaning Show workshop optimizare costuri criza fortei de munca