Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

Deveniti membru ROFMA

Cine sunt membrii ROFMA? Asociatia se adreseaza tuturor persoanelor fizice si juridice din Romania active in urmatoarele domenii:

  • Persoane fizice si juridice juridice active in diferite domenii din facility management, property management, real estate, workplace management si din domeniile conexe;
  • Investitori, proprietari sau dezvoltatori de cladiri de birouri, parcuri industriale si logistice, centre comerciale si rezidentiale;
  • Furnizori de servicii de property, workplace & facility management;
  • Birouri de arhitectura, inginerie, consultanta in domeniul imobiliar;
  • Furnizori de produse si solutii destinate sectorului de property, workplace & facility management (echipamente, software, consumabile etc);
  • Companii care au departamente de property, workplace si/sau facility Management precum: banci, companii multinationale, lanturi de retail, unitati de productie etc.;
  • Institutii de invatamant si de formare profesionala de specialitate.

Asociatia are urmatoarele categorii de membri:

  • membri fondatori (persoane juridice)
  • membri (persoane juridice)
  • membri parteneri (persoane fizice si PFA).

Avantajele asocierii la ROFMA

Devenind membru ROFMA, sunteti pe calea sigura a recunoasterii si certificarii in domeniul Facility Managementului romanesc. Iata cateva avantaje importante ale calitatii de membru:

  • Deveniti partener cu drepturi depline, atat al comunitatii de Facility Management din Romania, cat si al celei europene, prin faptul ca ROFMA este membra activa a EuroFM – Asociatia de FM din Europa.
  • Participati la cursuri, workshopuri, seminare, conferinte sustinute de specialisti reputati pe plan national si international in domeniul Facility Management, evenimente cu grad ridicat de specializare, beneficiind de preturi speciale. Astfel, pe langa informatiile si cunostiintele obtinute, aveti o expunere pozitiva crescuta in cadrul comunitatii de specialisti in FM din Romania si pe plan european, asigurandu-va o reputatie de inalt profesionalism.
  • Puteti influenta, direct si indirect, comunitatea de afaceri din sectoarele property, workplace si facility management si a celor conexe prin intalniri si contacte organizate de ROFMA cu reprezentantii de frunte ai acestor domenii, contribuind astfel la dezvoltarea acestora, dar si la prestigiul firmei si al dumneavoastra personal.
  • Initiativele si propunerile dumneavoastra, pe linia activitatilor specifice ale FM, ajung cu certitudine la destinatarii tinta – autoritati, diferite organizatii profesionale si de afaceri –, fiind sustinute si intarite prin canalele asigurate de ROFMA.
  • Obtineti certificari de specializare si de competente, participand la cursurile certificate de ROFMA si de autoritatile statului. Acestea constituie elemente de sprijin si stimulare a evolutiei dumneavoastra, atat ca firma, pe piata serviciilor de FM, cat si individual, in planul dezvoltarii profesionale. Evoluati profesional participand, cu tarife speciale, la Cursul de Perfectionare in Facility Management, recunoscut si autorizat de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si de Ministerul Educatiei.
  • Cunoasteti direct si interactionati informal cu profesionisti reputati pe plan international, de la care obtineti, la prima mana, informatii valoroase si „secrete” din toate domeniile Facility Managementului.
  • Sunteti reprezentat, prin mandatul dumneavoastra, atat in fata autoritatilor centrale si locale de interes, cat si in cadrul comunitatii profesionistilor in Facility Management din Romania si pe plan international.
  • Intrati in posesia celor mai recente informatii, de inalt nivel profesional (articole, documentare, rapoarte, analize de piata, tendinte, prognoze etc.) elaborate de organizatii si institutii internationale cu reputatie recunoscuta.
  • Beneficiati de certificatul de membru al asociatiei si de dreptul de utilizare a logo-ului ROFMA pe website-ul dumneavoastra si pe materialele promotionale, adaugand astfel valoare si prestigiu activitatii firmei si dumneavoastra personal.
  • Aveti acces nerestrictionat la platformele de comunicare sustinute de website-ul www.rofma.ro, primind totodata regulat buletinele informative ROFMA.
  • Contribuiti efectiv, prin actiunea dumneavoastra directa, la lansarea si sustinerea de initiative legislative la nivel local, national si regional, atat in domeniul specific al FM, cat si in alte sectoare conexe (real estate, domeniul constructiilor, managementul mediului etc.).

Cum deveniti membru ROFMA? Urmati trei pasi simpli:

1. Descarcati unul dintre formularele de inscriere mai jos.

Formular inscriere membri

Formular inscriere membri parteneri

2. Descarcati si semnati Codul Etic al ROFMA si transmiteti-l asociatiei impreuna cu formularul de inscriere completat si cu o prezentare a firmei sau cu CV-ul dumneavoastra, in cazul in care doriti sa deveniti membru partener.

Codul Etic al ROFMA

3. In urma aprobarii cererii de catre Consiliul Director ROFMA, platiti taxa de inscriere (pentru membri) si cotizatia anuala (pentru membri si membri parteneri).

Tarife membri (persoane juridice)

inscriere – 500 Euro

cotizatie anuala – 900 Euro

Tarif membri parteneri (persoane fizice)

cotizatie anuala – 150 Euro

Pentru detalii si informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati pe email la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la telefon +40 733 732 358.