Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

Romanian Workplace Management Forum 2025

 

Pe 29 și 30 mai, ROFMA – Asociația Română de Workplace și Facility Management vă invită să participați la a VI-a ediție a Romanian Workplace Management Forum

De ce să veniți la această ediție a Romanian Workplace Management Forum?

Romanian Workplace Management Forum 2025, organizat de ROFMA în colaborare cu Iulius Group, cuprinde o conferință și un program de vizite de documentare în clădiri și spații de lucru reprezentative din Timișoara și împrejurimi.

Evenimentul își propune să ofere perspective valoroase asupra modului în care organizațiile adoptă și testează noi forme de lucru, menite să contribuie la crearea unui mediu profesional care susține productivitatea, creativitatea, comunicarea eficientă, învățarea continuă și bunăstarea angajaților.

Are loc în continuarea Caravanei Educaționale ROFMA, o inițiativă educațională a Asociației Române de Workplace și Facility Management ce conține cursuri de inițiere în property și facility management organizate de asociație în principalele orașe din țară.

Romanian Workplace Management Forum 2025 oferă un mix de know-how, networking și experiențe practice:

    🔸29 mai 2025

   14:30-18:00 Conferință

   18:00-19:00 Cocktail ROFMA Drinks & Talks

    🔸30 mai 2025

   10:00-14:00 Vizite de documentare în clădiri și spații de lucru (office, industrial etc.)

Alăturați-vă specialiștilor la Romanian Workplace Management Forum 2025!

  • C-level management
  • Antreprenori în Real Estate, Property și Facility Management
  • Proprietari de clădiri și dezvoltatori
  • Property manageri, facility manageri și corporate real estate manageri
  • Furnizori de spații flexibile de lucru
  • HR manageri și HR Business Partners
  • Arhitecți și designeri de interior
  • Furnizori de mobilier și echipamente pentru mediul de lucru
  • Furnizori IT pentru workplace management
  • Consultanți în domeniul workplace

Rezervă-ți locul la Romanian Workplace Management Forum 2025!

Principalele teme dezbătute la Romanian Workplace Management Forum 2025

  • Design-ul spațiului de lucru și productivitatea angajaților. Identificarea oportunităților privind proiectarea și managementul mediului de lucru, de la gestionarea muncii hibride, la ESG și AI;
  • Evoluția pieței spațiilor de lucru;
  • Provocări şi tendințe în office workplace management;
  • Impactul AI asupra locurilor de muncă din spațiile de birouri;
  • Spațiile flexibile de lucru: abordări și beneficii;
  • Evoluția ofertei de astfel de spații la nivel local și național;
  • Starea de bine a angajaților și productivitatea în mediul industrial: Rolul workplace managementului și al facility managementului pentru clădirile industriale și logistice;
  • Mediul de lucru și infrastructura urbană

Programul Conferinței Romanian Workplace Management Forum 2025

🔸14:30-16:00 – Panel 1: Soluții practice pentru îmbunătățirea mediului de lucru

Colaborarea dintre proprietari și triada property-facility-workplace management evidențiază importanța colaborării strânse dintre proprietarii de clădiri și echipele de property, facility și workplace management în vederea dezvoltării unor spații care răspund concret nevoilor organizațiilor și angajaților prin optimizarea condițiilor de lucru, eficienței operaționale și experienței utilizatorilor.

🔸16:15-17:00 – Panel 2: Biroul fără pereți – coworking de proximitate și munca în natura urbană. Spații de lucru alternative și conexiunea cu mediul urban natural. Preocupări ale antreprenorilor și ale autorităților publice locale.

Panelul abordează evoluția spațiilor de lucru către formate mai flexibile, sustenabile și conectate la mediul urban natural, punând accent pe soluții precum coworkingul de proximitate, outdoor working și spațiile tertiare de lucru. Discuțiile vizează potențialul orașului Timișoara de a oferi locuri de muncă în aer liber, inițiative precum Outdoor Office Day, integrarea muncii în natură și crearea unor contexte favorabile interacțiunilor sociale și colaborării în comunitate, într-o abordare care unește inovația urbană cu bunăstarea profesională.

🔸17:00-18:00 – Panel 3 Leadership Debate – Provocări și tendințe în office workplace management

Dezbaterea aduce în prim-plan dilemele actuale legate de modul în care spațiul de lucru influențează performanța și bunăstarea angajaților. Discuțiile se concentrează pe modul în care putem construi o relație armonioasă între oameni și mediul în care lucrează, ce așteptări au aceștia de la birou în era post-pandemică și cum poate fi folosită tehnologia pentru a susține un mediu de lucru eficient și adaptat nevoilor lor.

Conferința Romanian Workplace Management Forum 2025 se desfășoară într-o locație ideală pentru un eveniment leader în domeniul workplace & facility management: IULIUS CONGRESS HALL Strada Aristide Demetriade nr. 1, Timișoara.

Vizitele de documentare în clădiri și spații de lucru din Timișoara și împrejurimi sunt organizate pe 30 mai în intervalul orar 10:00-14:00.

Tarife de participare la Romanian Workplace Management Forum 2025

  • Tarif general: 500 lei/pers plus TVA
  • Pentru membrii ROFMA: 250 lei/pers plus TVA
  • Tarifele includ participarea la conferință, la cocktailul ROFMA Drinks & Talks și la vizitele de documentare.

Înscrie-te acum la Romanian Workplace Management Forum 2025!

Evenimentul este organizat de ROFMA – Asociația Română de Workplace și Facility Management în colaborare cu Iulius Group.

Mulțumim celor care s-au alăturat deja evenimentului Romanian Workplace Management Forum 2025

Partener principal: ErgoWork Society

Parteneri: BachmanBog'Art Building Management, GreenForest.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Vă așteptăm!