Începând cu februarie 2019, ROFMA a devenit Asociația Română de Workplace și Facility Management. Mai mult...

ROFMA – asociatie partenera a Conferintei Nationale de FM

Conferinta Nationala FM, desfasurata in zilele de 5-6 iunie a.c., eveniment la care ROFMA  a fost asociatie partenera, a  fost organizata pe patru sesiuni in cadrul carora a fost abordata o vasta tematica privind tendintele recente in FMul global, implementarea si dezvoltarea procedurilor, serviciile integrate in FMul modern, incheindu-se cu o dezbatere pe subiectele prezentate.

S-a remarcat prezenta in cadrul conferintei a unor reputati experti si universitari internationali in calitate de keynote speakers, precum Ron van der Weerd, decanul scolii de FM al Universitatii din Groningen, Olanda, Aad Otto, director la Academia de Facility Management a Universitatii din Haga, Alexander Redlein, profesor universitar la Universitatea Tehnologica din Viena si  Svein Bjorberg, R&D manager si profesor, Multiconsult, Oslo, Norvegia. Alaturi de cei de mai sus, manageri si experti FM romani au avut prezentari deosebit de interesante in care au expus aspecte de actualitate si tendinte in FMul local si european. Moderatorii sesiunilor au fost membri ROFMA: Lucian Anghel, managing partner BSS, Tudor Trita si Catalin Tanasescu, CEO/director de dezvoltare ARCHIBUS SC ROMANIA si Duglas Papanicu, director UTI.  

In continuare, pe 6 iunie, s-au derulat doua seminare. Primul, “IWMS - Valoarea adaugata pentru departamentele de Facility Management si furnizorii de servicii”, organizat de Archibus Romania, a evidentiat aportul de valoare adaugata a Sistemului Integrat de Management al Spatiului de lucru, oportunitatea acestuia, beneficiile si evaluarea performantei Sistemului. În cadrul celui de al doilea, intitulat “Analiza satisfactiei clientilor, evaluarea performantei prestatorilor de FM” şi organizat de BSS, s-au prezentat structurat elementele ce determina satisfactia clientilor si ce solutii pot adopta prestatorii de servicii FM pentru a satisface aceste exigente, precum si criteriile esentiale ce pot configura KPI-urile pe principalele activitati de FM.